Abstract:
Надважливе завдання шкільної мовної освіти в Україні – піднесення мовної та мовленнєвої культури суспільства, озброєння молоді знанням стилістичних багатств рідної мови, виховання шанобливого ставлення до слова як до знаряддя праці, носія інформації, професійного вербального ресурсу, засобу духовного впливу, що має сприяти розвитку культури й духовності народу. Комунікативно компетентною особистість не народжується, вона нею стає в процесі навчання не тільки у школі, але й удосконалюється впродовж життя. Значна роль у формуванні такої особистості належить учителеві початкових класів, який закладає підґрунтя у розвитку мовленнєвих компетенцій та формування комунікативної компетентності молодших школярів. Особлива значимість надається саме цьому предмету на сучасному етапі розвитку суспільства, коли гостро стоїть проблема пристосування людини до нових життєвих умов, у зв'язку з чим грамотне володіння мовою стає потребою. Мета дослідження – визначення теоретичних основ формування комунікативної компетентності, виявлення стану означеної проблеми в практиці роботи початкової школи, розробка науково обґрунтованої та експериментально перевіреної технології формування комунікативної компетентності молодших школярів на уроках української мови.