dc.contributor.author |
Іващук, Тарас Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-12T11:50:43Z |
|
dc.date.available |
2021-05-12T11:50:43Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Іващук Т. А. Психологічні аспекти формування професійної майстерності вчителя початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тарас Анатолійович Іващук. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 111 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5372 |
|
dc.description.abstract |
Доля України сьогодні істотно залежить від того, яким буде Вчитель – ключова фігура XXI століття – століття освіти. У цих умовах забезпечення якості й ефективності професійної педагогічної освіти є одним з пріоритетів держави й суспільства, що в свою чергу зумовлює значні вимоги до рівня професійної підготовки майбутнього педагога як носія гуманістичних педагогічних цінностей, сутнісних характеристик нової освітньої парадигми, високих зразків професійно-педагогічної культури. Об’єкт дослідження — процес професійного розвитку педагога. Предмет дослідження — психологічний аспекти формування професійної майстерності вчителя початкових класів. Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей формування професійної майстерності педагогів, виявленні можливостей управління процесом становлення професійної майстерності вчителя початкових класів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні аспекти формування професійної майстерності вчителя початкової школи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |