Abstract:
Доля України сьогодні істотно залежить від того, яким буде Вчитель – ключова фігура XXI століття – століття освіти. У цих умовах забезпечення якості й ефективності професійної педагогічної освіти є одним з пріоритетів держави й суспільства, що в свою чергу зумовлює значні вимоги до рівня професійної підготовки майбутнього педагога як носія гуманістичних педагогічних цінностей, сутнісних характеристик нової освітньої парадигми, високих зразків професійно-педагогічної культури. Об’єкт дослідження — процес професійного розвитку педагога. Предмет дослідження — психологічний аспекти формування професійної майстерності вчителя початкових класів. Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей формування професійної майстерності педагогів, виявленні можливостей управління процесом становлення професійної майстерності вчителя початкових класів.