Аннотации:
Запровадження загального обов'язкового початкового й семирічного навчання було великим завоюванням Радянської влади. Необхідною умовою цього була підготовка та виховання учительських кадрів. Це зумовило потребу в оновленні системи професійної підготовки вчителів. Проблема структури, особливостей їх формування є на сьогодні дискусійною. Зокрема, одними з перших у сучасні педагогічні конгломерати, в якості консолідуючого компонента, увійшли педагогічні коледжі. Історично склалося так, що саме цей тип навчальних закладів відігравав досить вагому роль у реформуванні вітчизняної педагогічної освіти на різних етапах її розвитку. Об’єкт дослідження – підготовка вчителів початкової школи в період становлення Української Народної Республіки. Предмет дослідження – процес становлення і розвитку учительських курсів, семінарій, інститутів у системі підготовки педагогічних кадрів України, в тому числі, вчителів початкових шкіл (1917 – 1920 рр.). Мета роботи – теоретичне обґрунтування процесу становлення професійної підготовки вчителів початкової школи в період Української Народної Республіки, актуалізація досвіду їх діяльності в сучасних умовах розбудови національної педагогічної освіти.