Аннотации:
Однією із засад Нової української школи є перехід на компетентнісну освіту, яка передбачає переорієнтацію освітнього процесу із засвоєння знань на здатність застосовувати їх для вирішення практичних завдань. Аудіювання в початковій школі є пріоритетом і конкретизується умінням сприймати і розуміти інформацію, що надходить через слуховий канал. На сучасному етапі розвитку методичної науки аудіювання розглядається як фундаментальне вміння, оволодіння яким є важливою умовою навчання та спілкування, оскільки вміння слухати значною мірою забезпечує ефективність комунікативної діяльності особистості. За допомогою аудіювання відбувається передача знань, обмін інформацією, ним пронизаний весь освітній процес, адже успішне оволодіння усним мовленням, його розвиток і збагачення неможливі без вироблення та вдосконалення вмінь сприймати мовлення на слух та користуватися отриманою інформацією у власних висловлюваннях. Аудіювання є основою для оволодіння іншими видами мовленнєвої діяльності – читанням, говорінням, письмом. Мета роботи – схарактеризувати особливості формування аудіативної компетентності учнів початкових класів на уроках української мови засобами інноваційних технологій навчання.