Abstract:
Розвиток мовлення молодших школярів ґрунтується на формуванні уявлень і понять про зв'язне висловлювання. У ролі ознак предметів виступають слова прикметникової семантики, без яких опис не мав би такого яскравого забарвлення. Отже, прикметники є важливим засобом забезпечення емоційності зв’язного висловлювання. Питаннями вживання прикметників у якості комунікативного засобу практично не займалися, і вони залишились недослідженими. Означене проблема є актуальною, оскільки використання прикметників у художньому тексті сприяє лексичному збагаченню, мовленнєвому та естетичному розвитку дітей молодшого шкільного віку. Отже, важлива роль прикметника у комунікативному розвитку учнів, потреба удосконалення змісту і методів навчання української мови у початковій школі, недостатня науково-методична розробленість проблеми розвитку комунікативних умінь молодших школярів визначили актуальність проблеми дипломної роботи. Об'єктом дослідження є процес навчання української мови учнів початкових класів. Предметом дослідження є методичне забезпечення формування комунікативних умінь і навичок молодших школярів інноваційними технологіями навчання та лінгвістичними засобами, які притаманні прикметникові. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованих технологій у процесі вивчення прикметника, спрямованих на формування комунікативних умінь молодших школярів та їх експериментальній перевірці.