Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Майдан, Марта Орестівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-12T12:16:12Z | |
dc.date.available | 2021-05-12T12:16:12Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Майдан М. О. Комунікативні технології в процесі вивчення прикметника в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Марта Орестівна Майдан. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 108 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5378 | |
dc.description.abstract | Розвиток мовлення молодших школярів ґрунтується на формуванні уявлень і понять про зв'язне висловлювання. У ролі ознак предметів виступають слова прикметникової семантики, без яких опис не мав би такого яскравого забарвлення. Отже, прикметники є важливим засобом забезпечення емоційності зв’язного висловлювання. Питаннями вживання прикметників у якості комунікативного засобу практично не займалися, і вони залишились недослідженими. Означене проблема є актуальною, оскільки використання прикметників у художньому тексті сприяє лексичному збагаченню, мовленнєвому та естетичному розвитку дітей молодшого шкільного віку. Отже, важлива роль прикметника у комунікативному розвитку учнів, потреба удосконалення змісту і методів навчання української мови у початковій школі, недостатня науково-методична розробленість проблеми розвитку комунікативних умінь молодших школярів визначили актуальність проблеми дипломної роботи. Об'єктом дослідження є процес навчання української мови учнів початкових класів. Предметом дослідження є методичне забезпечення формування комунікативних умінь і навичок молодших школярів інноваційними технологіями навчання та лінгвістичними засобами, які притаманні прикметникові. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованих технологій у процесі вивчення прикметника, спрямованих на формування комунікативних умінь молодших школярів та їх експериментальній перевірці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Комунікативні технології в процесі вивчення прикметника в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |