Abstract:
Світове співтовариство сьогодні здійснює перехід від індустріального до інформаційного суспільства. Комп'ютерні та комунікаційні технології є цілком очевидними проявами інформаційної революції. Для досягнення успіху в ХХI столітті вже недостатньо академічних знань і вміння критично мислити, а необхідна технічна кваліфікація. У процесі модернізації освіти інформатизація освіти виділяється в якості одного з пріоритетів. Розвинені країни активно розробляють і підтримують комп'ютерні технології в освіті. Застосування комп'ютера на уроках природознавства в початковій школі як засобу організації навчання потребує розв'язання цілої низки методичних питань: як розробити ефективну навчальну комп'ютерну програму, як поєднати її з традиційними для навчання природознавства засобами (картою, підручником, робочим зошитом тощо), як організувати навчально-пізнавальну діяльність учня на уроці, де застосовується комп'ютер, яким буде керівництво вчителя навчально-пізнавальною діяльністю учнів на такому уроці тощо. Відсутність відповідей на зазначені та інші питання поки що серйозно гальмує інтеграцію комп'ютерних технологій навчання в освіту. Meта дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методику організації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи із застосуванням інформаційних технологій.