Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Парасинчук, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-12T12:35:10Z | |
dc.date.available | 2021-05-12T12:35:10Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Парасинчук Т. В. Технології збагачення словникового запасу молодших школярів у процесі вивчення морфології: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Т. В. Парасинчук. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5382 | |
dc.description.abstract | Однією з ключових компетентностей Нової української школи є спілкування державною мовою, яке передбачає: вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів); здатність реагувати мовними засобами на соціальні та культурні явища; усвідомлення ролі ефективного спілкування. Серед інноваційних технологій навчання значної популярності набувають інтерактивні технології, в основі яких – взаємодія, навчання у співпраці, та технології розвитку критичного мислення, яке є спільним вмінням для всіх ключових компетентностей Нової української школи та здатне забезпечити успішну самореалізацію учня. Хоча ці педагогічні технології успішно впроваджуються у практику початкової школи, проте деякі аспекти їх використання потребують подальших досліджень. Це стосується особливостей їх застосування в процесі вивчення лексичного матеріалу, умов вибору, функціонування, організації процесу навчання на уроках української мови з їх використанням. Значний навчальний потенціал і недостатня розробка вказаних аспектів під час вивчення української мови учнями молодшого шкільного віку, відсутність цілісної концепції збагачення словникового запасу учнів у процесі вивчення морфології в початкових класах із використанням новітніх технологій навчання зумовили актуальність теми дослідження. Мета роботи – схарактеризувати особливості збагачення словникового запасу учнів початкових класів в процесі вивчення частин мови засобами інтерактивних технологій та технологій розвитку критичного мислення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Технології збагачення словникового запасу молодших школярів у процесі вивчення морфології | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |