Аннотации:
Нові пріоритети і цінності розвитку українського суспільства, поява нових можливостей для розкриття потенціалу мовної особистості школярів висувають високі вимоги до комунікативної підготовки учнів початкової школи. Тому закономірною є модернізація системи початкової мовної освіти й актуалізація проблеми формування комунікативної культури молодших школярів, спрямованої на забезпечення високого рівня володіння українською мовою як засобом спілкування, пізнання і впливу. Серед інноваційних технологій навчання значної популярності набувають інтерактивні технології, в основі яких – взаємодія, навчання у співпраці; технології розвитку критичного мислення, інформаційно-комунікаційні та ігрові технології, здатні забезпечити успішну самореалізацію учня. Хоча ці педагогічні технології успішно впроваджуються у практику початкової школи, проте деякі аспекти їх використання потребують подальших досліджень. Значний навчальний потенціал інноваційних технологій навчання в процесі вивчення української мови учнями молодшого шкільного віку, відсутність цілісної концепції формування комунікативної культури в початкових класах із використанням новітніх технологій навчання зумовили актуальність теми дослідження. Мета роботи – схарактеризувати особливості формування комунікативної культури молодших школярів засобами інноваційних технологій навчання у процесі роботи з текстом на уроках української мови.