dc.contributor.author |
Сумарюк, Світлана Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-12T13:10:20Z |
|
dc.date.available |
2021-05-12T13:10:20Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Сумарюк С. М. Індивідуально-типологічні особливості пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці та їх врахування в навчальному процесі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Світлана Михайлівна Сумарюк. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 144 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5388 |
|
dc.description.abstract |
Перед сучасним українським суспільством надзвичайно актуально постає проблема створення оптимальних умов для розвитку пізнавальної активності підростаючої людини – якості, без якої неможливе розкриття індивідуальності та повноцінний розвиток особистості. Провідна роль у вирішенні зазначеної проблеми належить національній системі освіти. Період молодшого шкільного віку, що характеризується стрімким становленням інтелектуальних, почуттєвих та вольових якостей, є вирішальним для розвитку пізнавальної сфери учня. Об'єкт дослідження — пізнавальна діяльність молодшого школяра. Предмет дослідження — індивідуально-типологічні особливості пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці. Мета дослідження: полягає у вивченні індивідуально-типологічних особливостей пізнавальних процесів молодшого школяра та розробити програму їх врахування в навчально виховному процесі початкової школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Індивідуально-типологічні особливості пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці та їх врахування в навчальному процесі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |