Аннотации:
Перед сучасним українським суспільством надзвичайно актуально постає проблема створення оптимальних умов для розвитку пізнавальної активності підростаючої людини – якості, без якої неможливе розкриття індивідуальності та повноцінний розвиток особистості. Провідна роль у вирішенні зазначеної проблеми належить національній системі освіти. Період молодшого шкільного віку, що характеризується стрімким становленням інтелектуальних, почуттєвих та вольових якостей, є вирішальним для розвитку пізнавальної сфери учня. Об'єкт дослідження — пізнавальна діяльність молодшого школяра. Предмет дослідження — індивідуально-типологічні особливості пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці. Мета дослідження: полягає у вивченні індивідуально-типологічних особливостей пізнавальних процесів молодшого школяра та розробити програму їх врахування в навчально виховному процесі початкової школи.