Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сумарюк, Світлана Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-12T13:10:20Z | |
dc.date.available | 2021-05-12T13:10:20Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Сумарюк С. М. Індивідуально-типологічні особливості пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці та їх врахування в навчальному процесі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Світлана Михайлівна Сумарюк. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 144 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5388 | |
dc.description.abstract | Перед сучасним українським суспільством надзвичайно актуально постає проблема створення оптимальних умов для розвитку пізнавальної активності підростаючої людини – якості, без якої неможливе розкриття індивідуальності та повноцінний розвиток особистості. Провідна роль у вирішенні зазначеної проблеми належить національній системі освіти. Період молодшого шкільного віку, що характеризується стрімким становленням інтелектуальних, почуттєвих та вольових якостей, є вирішальним для розвитку пізнавальної сфери учня. Об'єкт дослідження — пізнавальна діяльність молодшого школяра. Предмет дослідження — індивідуально-типологічні особливості пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці. Мета дослідження: полягає у вивченні індивідуально-типологічних особливостей пізнавальних процесів молодшого школяра та розробити програму їх врахування в навчально виховному процесі початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Індивідуально-типологічні особливості пізнавальних процесів у молодшому шкільному віці та їх врахування в навчальному процесі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |