Аннотации:
Пошук оптимальних шляхів залучення молодого покоління до систематичних занять фізичними вправами випливає з основ перебудови національної школи, де значна увага приділяється фізичному розвитку, загартуванню та зміцненню здоров’я дітей. Фізична підготовленість дітей 6-10 років здійснюється у процесі нерегламентованої рухової активності і загальноприйнятих форм занять фізичною культурою в школі. Практично ці форми не забезпечують необхідного тренувального ефекту, особливо у розвитку сили і витривалості. Витривалість і сила, в основі яких лежать аеробно-анаеробні можливості індивіда, є „стабілізатором” здоров’я. Досить добре розроблені методики розвитку рухових якостей передбачають їх застосування на спеціально організованих (тренувальних) уроках. Деякі автори для учнів цього віку віддають перевагу диференційованому методу навчання, яке ґрунтується на якісному виборі співвідношення фізичних вправ. Мета дослідження полягає у розробці та апробуванні різних рухових режимів оздоровчого впливу на фізичний стан молодших школярів. Мета дослідження полягає у розробці та апробуванні різних рухових режимів оздоровчого впливу на фізичний стан молодших школярів.