dc.contributor.author |
Трубай, Х. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-12T13:18:26Z |
|
dc.date.available |
2021-05-12T13:18:26Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Трубай Х. В. Комп’ютерно-інформаційні технології в процесі вивчення математики в початкових класах: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Х. В. Трубай. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5390 |
|
dc.description.abstract |
Модернізація шкільної освіти сприяє використанню засобів і форм пізнавальної діяльності учнів на основі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Важко відмовитися від потенціалу нових засобів і в початковій школі. Використання комп’ютера як засобу навчання у навчальному процесі початкової школи вносить зміни й у інші елементи педагогічної технології (процес навчання, організацію навчання, методику тощо). Глобальне вирішення цих проблем вимагає спеціальних досліджень із залученням фахівців з різних областей: методистів, спеціалістів в галузі інформаційних технологій, програмістів, дизайнерів, організаторів навчального процесу та ін. Метою роботи є аналіз методичних прийомів використання комп’ютерів на уроках математики у початковій школі. Об’єктом дослідження є процес навчання математики молодших школярів. Предметом – методика проведення уроків математики із використанням комп’ютерно-інформаційних технологій в початкових класах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Комп’ютерно-інформаційні технології в процесі вивчення математики в початкових класах |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |