Abstract:
Модернізація шкільної освіти сприяє використанню засобів і форм пізнавальної діяльності учнів на основі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Важко відмовитися від потенціалу нових засобів і в початковій школі. Використання комп’ютера як засобу навчання у навчальному процесі початкової школи вносить зміни й у інші елементи педагогічної технології (процес навчання, організацію навчання, методику тощо). Глобальне вирішення цих проблем вимагає спеціальних досліджень із залученням фахівців з різних областей: методистів, спеціалістів в галузі інформаційних технологій, програмістів, дизайнерів, організаторів навчального процесу та ін. Метою роботи є аналіз методичних прийомів використання комп’ютерів на уроках математики у початковій школі. Об’єктом дослідження є процес навчання математики молодших школярів. Предметом – методика проведення уроків математики із використанням комп’ютерно-інформаційних технологій в початкових класах.