Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Трубай, Х. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-12T13:18:26Z | |
dc.date.available | 2021-05-12T13:18:26Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Трубай Х. В. Комп’ютерно-інформаційні технології в процесі вивчення математики в початкових класах: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Х. В. Трубай. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5390 | |
dc.description.abstract | Модернізація шкільної освіти сприяє використанню засобів і форм пізнавальної діяльності учнів на основі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Важко відмовитися від потенціалу нових засобів і в початковій школі. Використання комп’ютера як засобу навчання у навчальному процесі початкової школи вносить зміни й у інші елементи педагогічної технології (процес навчання, організацію навчання, методику тощо). Глобальне вирішення цих проблем вимагає спеціальних досліджень із залученням фахівців з різних областей: методистів, спеціалістів в галузі інформаційних технологій, програмістів, дизайнерів, організаторів навчального процесу та ін. Метою роботи є аналіз методичних прийомів використання комп’ютерів на уроках математики у початковій школі. Об’єктом дослідження є процес навчання математики молодших школярів. Предметом – методика проведення уроків математики із використанням комп’ютерно-інформаційних технологій в початкових класах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Комп’ютерно-інформаційні технології в процесі вивчення математики в початкових класах | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |