ElarK-PNU

Формування комунікативно-мовленнєвих компетентностей молодших школярів на уроках української мови та літературного читання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юркевич, Анастасія Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-05-12T13:25:16Z
dc.date.available 2021-05-12T13:25:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Юркевич А. М. Формування комунікативно-мовленнєвих компетентностей молодших школярів на уроках української мови та літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анастасія Миколаївна Юркевич. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5392
dc.description.abstract Проблема мовленнєвого розвитку набуває актуальності з огляду на розширення функцій української мови як державної в усіх сферах життєдіяльності українського народу, необхідністю піднесення національної самосвідомості його громадян, особливо молоді. У реальному спілкуванні жоден із видів мовленнєвої діяльності не існує ізольовано, оскільки реальне спілкування – це взаємодія партнерів. У того, хто говорить, наприклад, завжди є мовленнєвий намір вплинути на слухача, а отже, очікується відповідна реакція. Для того, щоб брати участь у спілкуванні, учень повинен володіти як продуктивними вміннями (говоріння, письмо), так і рецептивними (аудіювання, читання). Розвиток мовлення дітей як одне із основних завдань їхнього інтелектуального виховання має стати серцевиною, основою роботи класовода як на уроках мови, так і на уроках читання, де вчитель має змогу спеціально розвивати мовлення учнів і збагачувати їхній словниковий запас. Під час читання словниковий запас молодших школярів активно поповнюється прикметниковими і дієслівними формами, а самі висловлювання стають більш повними, емоційними та яскравими. Важливим є те, що дитячий словник збагачується не тільки кількісно, а й якісно. Під час уроків читання збільшується питома вага лексики. Тексти для читання та художні ілюстрації ознайомлюють дітей з новими словами в галузі науки, техніки і культури, трудової діяльності людей, назвами рослин, тварин, предметів побуту. Поповнюється лексика, пов’язана з різноманітною діяльністю самих дітей, як на уроках, так і в позаурочний час. Мета роботи: розробити, теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику, спрямовану на формування комунікативно-мовленнєвих компетентностей учнів початкових класів на уроках мови і літературного читання в процесі опрацювання тексту як мовної одиниці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування комунікативно-мовленнєвих компетентностей молодших школярів на уроках української мови та літературного читання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу