Abstract:
Монографія присвячена проблемі формування кроскультурних цінностей студентів у виховній діяльності закладів вищої освіти. У роботі проаналізовано філософські, психологічні та педагогічні аспекти досліджуваної проблеми. Уточнено сутність і структуру кроскультурних цінностей у студентів закладів вищої освіти. Розроблено критерії і показники, виявлено рівні сформованості означених цінностей. Визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування кроскультурних цінностей у студентів закладів вищої освіти (налагодження діалогічної взаємодії студентів і викладачів у позааудиторній роботі, застосування інтерактивної методики формування кроскультурних цінностей у виховній діяльності, підготовка викладачів та кураторів академічних груп до формування кроскультурних цінностей). Для науковців, викладачів і студентів педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти.