Abstract:
Сьогодні в Україні помітний значний розвиток та зміни, що впливають на формування цінностей та способу життя всіх верств та прошарків населення. Невід’ємною частиною сучасності, а також фактором, що впливає на розвиток у сфері політики, економіки, культури та побуту, стала реклама. Реклама – динамічна сфера людської діяльності, без якої неможливо уявити життя сучасного суспільства, що швидко трансформується. Слово «реклама» для багатьох людей це неодмінно комерція. Реклама завжди була важливим елементом культури. Реклама в нашій країні сприяє не лише становленню і розвитку ринкової економіки, але і є соціальним механізмом, який формує новий тип стосунків у суспільстві. Сучасне інформаційне суспільство виводить на перший план комунікативний компонент, що стає невід’ємною складовою всіх форм суспільної взаємодії. Комунікативний процес являє собою необхідну передумову становлення, розвитку і функціонування всіх соціальних систем, тому що саме він забезпечує зв'язок між людьми та їхніми спільнотами, робить можливою зв'язок між поколіннями, накопичення і передачу соціального досвіду, його збагачення. Мета роботи – виявити й проаналізувати особливості реклами як соціокультурного феномену.