Abstract:
Соціальна реклама є технологією, яка виконує функцію гармонізації соціальних відносин та навколишнього середовища, а також сприяє набуттю нових цінностей й схваленню нових моделей поведінки, які покращують загальний стан суспільства, зокрема навколишнього середовища. Екологія щороку зазнає змін, а діяльність людини у цій сфері є рушійною й негативно впливає на загальний стан екосистеми. Суспільство є проінформоване завдяки доступності інформації, що позитивно впливає на сприйняття та ефективність соціальних повідомлень. Порушення основних проблем екології та їх висвітлення у соціальній рекламі та соціальних проєктах є актуальним та важливим у сучасному світі. Загальний стан екосистеми впливає на здоров’я та діяльність самої людини. Використання мотивів здоров’я та самозбереження у соціальних плакатах є ефективним та доцільним. Соціальна реклама в Україні є найменш розвинута, як тип рекламної комунікації, що негативно впливає на інформування суспільства стосовно актуальних проблем. Основна мета бакалаврського проєкту – створення серії плакатів на екологічну проблематику.