dc.contributor.author |
Дмитрук, Роксолана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-21T13:03:27Z |
|
dc.date.available |
2021-10-21T13:03:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Дмитрук Р. О. Серія плакатів на екологічну проблематику: збереження довкілля (проєкт): бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Роксолана Олександрівна Дмитрук. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 24 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5690 |
|
dc.description.abstract |
Соціальна реклама є технологією, яка виконує функцію гармонізації соціальних відносин та навколишнього середовища, а також сприяє набуттю нових цінностей й схваленню нових моделей поведінки, які покращують загальний стан суспільства, зокрема навколишнього середовища. Екологія щороку зазнає змін, а діяльність людини у цій сфері є рушійною й негативно впливає на загальний стан екосистеми. Суспільство є проінформоване завдяки доступності інформації, що позитивно впливає на сприйняття та ефективність соціальних повідомлень. Порушення основних проблем екології та їх висвітлення у соціальній рекламі та соціальних проєктах є актуальним та важливим у сучасному світі. Загальний стан екосистеми впливає на здоров’я та діяльність самої людини. Використання мотивів здоров’я та самозбереження у соціальних плакатах є ефективним та доцільним. Соціальна реклама в Україні є найменш розвинута, як тип рекламної комунікації, що негативно впливає на інформування суспільства стосовно актуальних проблем. Основна мета бакалаврського проєкту – створення серії плакатів на екологічну проблематику. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
061 Журналістика |
uk_UA |
dc.title |
Серія плакатів на екологічну проблематику: збереження довкілля (проєкт) |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |