Короткий опис(реферат):
Соціальні мережі в сучасному світі набирають дедалі більшої популярності. Близько 3,5 мільярдів інтернет- користувачів у світі використовують соціальні мережі для спілкування, і очікується, що ця цифра буде збільшуватись. Щодня мільйони людей у повсякденні використовують Facebook, Twitter, Instagram, Згідно statista.com. найпопулярнішою соцмережею у світі на сьогодні є Facebook, який в даний час налічує майже 2,5 мільярда активних користувачів на місяць. Майже втричі уступає попередній соцмережі додаток для обміну фотографіями Instagram що налічує 1 мільярд. Та все ж слід наголосити, що Instagram є однією з найперспективніших соціальних мереж на сьогодні. адже він має в 58 разів більше активності на одну людину ніж Facebook. У середньому час взаємодії з Instagram становить приблизно 3 хвилини і 12 секунд, що на 40% більше, ніж припадає на Facebook, Pinterest і Twitter. Дедалі простіше стало просувати власну продукцію, за допомогою соцмереж, адже це стало набагато доступніше, а аудиторія стає більшою і дедалі активнішою. Щоденно в Інстаграмі проводять час 500 мільйонів користувачів, а це означає, що вірогідність того, що ваш продукт помітять дуже висока. Популярність соцмережі Instagram постійно зростає за простих і зрозумілих причин: у більшості користувачів соцмереж переважає зоровий канал сприйняття, а Інстаграм якраз повністю налаштований під візуальний контент. Метою бакалаврського проєкту є висвітлення аналітичного огляду за матеріалами власно Інстаграм-сторінки.