Аннотации:
Сучасний стрімкий розвиток різних галузей бізнесу вимагає до себе особливої уваги. Це зумовлює постійний розвиток маркетингових технологій задля того, щоб знаходити потрібний важіль впливу для бізнес-проєкту. На сьогодні однією із проблем усього світу стала пандемія, яка спровокувала як гибель бізнесу для одних, так і друге дихання для інших. В Україні в карантинних умовах розпочався активний розквіт інтернет-магазинів в соціальній мережі Instagram відповідно до попиту на покупки на час локдауну та обмежень. Однією з вагомих переваг інтернет шопінгу є: зручність, швидкість, можливість робити покупки не виходячи з дому, низькі ціни. Проте головною проблемою електронної комерції є рівень конкуренції на ринку. Перенасиченість інтернет-сторінок з товарами створює високу конкуренцію серед продавців. Бізнес-акаунти, які використовують маркетингові технології, просування. Мета проєкту: розробити брендбук для інтернет магазину «Brend.lab» в соціальній мережі Instagram.