Аннотации:
Саме у зразках українських народних пісень віддзеркалені та зафіксовані найсуттєвіші ознаки української вокальної школи. Аналіз українських народних пісень різного регіонального походження та широкої жанрово-тематичної спрямованості показав, що для української пісні, а отже, й для української співацької школи, є характерним використання незначного за обсягом звуковисотного діапазону в межах однієї октави, помірність темпів та тривалість музичних фраз, що є зручною для дихання співака-початківця молодшого шкільного віку, поступеневий без значних стрибків рух мелодії. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування особливостей розвитку вокально-хорових навичок та методів їх розвитку у молодших школярів з допомогою пісенного фольклору, а також у виявленні комплексу методів, що сприяє засвоєнню цих вмінь та навичок.