Abstract:
Необхідною вимогою сучасного світу є володіння хоча б однією іноземною мовою, яка є одночасно засобом міжособистісного та міжкультурного спілкування, пізнання, самореалізації і соціальної адаптації майбутніх випускників. Тому вивчення іноземної мови у закладах загальної середньої освіти має бути спрямоване на формування в учнів навичок та умінь користуватися мовними і мовленнєвими засобами не лише в контексті репродуктивно-продуктивної, але і продуктивної діяльності в нових, нестандартних ситуаціях усного та, що особливо є важливим у час інформаційних технологій, письмового спілкування. Метою дослідження є виявити особливості формування креативної мовленнєвої компетентності у письмі старшокласників та розробити практичні рекомендації щодо використання різних технік креативного письма на уроці німецької мови.