Abstract:
Дослідницька діяльність з дітьми – це особливий і дуже непростий вид діяльності. Саме він дає дітям можливість спілкуватися з однолітками, з дорослими, здійснювати з об’єктами різноманітні перетворення, виявляти їхні істотні зв’язки з явищами природи, з життєдіяльністю людини, вчить аналізувати й самостійно робити висновки. Така дослідна діяльність може проводитися у ході практично всіх занять в ЗДО. Зокрема, чи не найоптимальніші умови для неї створюються на заняттях з математики. Найкращі можливості для цього отримуємо під час вивчення змістової лінії, пов’язаної з формування уявлень про величину і здійснення вимірювальної діяльності. Мета дослідження полягає у визначенні умов формування та розвитку дослідницької діяльності у дітей старшого дошкільного віку при вивченні величин та їх вимірюванні.