Аннотации:
Сучасні пріоритети розвитку суспільства, оновлення усіх сфер його соціального й духовного життя передбачають осучаснення змісту освіти шляхом гуманізації її цілей і принципів, передусім, починаючи з дошкільної ланки. З-поміж широкого спектру означеної проблеми фахівці увиразнюють значущість формування доброзичливості як базової особистісної якості і наголошують на тому, що успішність цього процесу в контексті реалізації освітніх завдань, зорієнтованих на перспективу, залежить від рівня фахової підготовки нової ґенерації майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, їхньої готовності виявляти світоглядну позицію, особистісні переконання, творчі здібності, професійну гнучкість, здатність сприяти набуттю кожною дитиною соціального досвіду та навичок міжособистісної взаємодії. Мета дослідження – науково обґрунтувати й експериментально довести ефективність запропонованої моделі підготовки майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку.