Аннотации:
Сучасні молодші школярі є активними споживачами медіаінформації, мають навички володіння комп’ютерною технікою. У повсякденному житті діти стикаються з оголошеннями, рекламою, інформаційними повідомленнями, які формують у них уявлення про модель сучасного світу, соціальні відносини. Медіа своїм віртуальним світом впливає на емоційний, інтелектуальний розвиток дитини, її психіку. Саме початкова школа сьогодні стає тим інформаційно-освітнім середовищем, яке формує медіаграмотну особистість, медіаспоживача, що вміє знаходити потрібну інформацію і перевіряти її достовірність, медіатворця, який грамотно і відповідально створює власні медіапродукти. Мета дипломної роботи – схарактеризувати особливості формування медіаграмотності учнів початкових класів в умовах Нової української школи.