Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попович, Анжеліка Станіславівна | |
dc.date.accessioned | 2017-11-20T08:56:01Z | |
dc.date.available | 2017-11-20T08:56:01Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Попович А. С. Іван Огієнко про мову шкільних підручників і сучасність / А. С. Попович // Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. Серія історична та філологічна : наук. зб. / [редкол.: С. А. Копилов (гол. ред.), В. С. Прокопчук, Л. М. Марчук (відп. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2015. – Вип. 11. – С. 295-301 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/602 | |
dc.description.abstract | У статті порушується питання дотримання норм сучасної української літературної мови в шкільному підручнику із всесвітньої історії для учнів 10 класу профільного рівня. Увага акцентується на порушенні норм милозвучності української мови; помилковому вживання слів, скалькованих з російської мови; надуживанні активними дієприкметниками теперішнього часу; використанні зв’язкового компонента бути. | uk_UA |
dc.description.abstract | The task of modern school is to form the nationally conscious linguistic personality of school-leavers. In this aspect, following the common linguistic routine – the requirements to general literacy and language culture of pupils, which is reached thanks to teacher’s efforts on different subjects – in comprehensive schools is very important. The aim of common linguistic routine – is to imprint knowledge in language, which were received during studying in practice and to increase linguistic culture of schoolchildren. The efforts of language teachers must be supported by the whole pedagogical stuff: the demands which are made for oral and written language of pupils at Ukrainian language and literature lessons must be followed while teaching all school subjects. Teacher’s language must be perfect, the same goes for school textbooks. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Серія історична та філологічна;Випуск 11 | |
dc.subject | національно-свідома мовна особистість | uk_UA |
dc.subject | норми сучасної української літературної мови | uk_UA |
dc.subject | єдиний мовний режим | uk_UA |
dc.subject | підручник | uk_UA |
dc.subject | милозвучність української мови | uk_UA |
dc.subject | nationally conscious language personality | uk_UA |
dc.subject | norms of modern Ukrainian literary language | uk_UA |
dc.subject | common linguistic routine | uk_UA |
dc.subject | textbook | uk_UA |
dc.subject | Ukrainian language euphony | uk_UA |
dc.title | Іван Огієнко про мову шкільних підручників і сучасність | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |