Abstract:
Навчально-методичний посібник «Теорія та методика співпраці закладів дошкільної освіти з родинами» висвітлює особливості підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до здійснення співпраці з родинами вихованців, планування та проведення просвітницької роботи з батьками дітей дошкільного віку з питань виховання та навчання дитини. У навчально-методичному посібнику вміщено теоретичний матеріал, завдання та питання для самостійної роботи, методичні рекомендації щодо самостійної роботи студентів, короткий термінологічний словник, список рекомендованої літератури, короткий довідник. Навчально-методичний посібник носить практико-орієнтований характер і дозволить педагогам дошкільної освіти залучити батьків вихованців в освітню діяльність ЗДО і розширити сферу участі батьків в життєдіяльності закладу дошкільної освіти. Представлені матеріали допоможуть педагогам закладів дошкільної освіти здійснювати планування та проведення роботи з батьками, забезпечуючи ефективну співпрацю з родинами вихованців. Посібник адресовано здобувачам вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта, викладачам закладів вищої освіти, які готують фахівців з дошкільної освіти, керівникам, вихователям-методистам, вихователям закладів дошкільної освіти.