Короткий опис(реферат):
Високий рівень предметно-перетворювальної компетентності, здатність до ініціативи, творчості й саморозвитку, професіоналізм і конкурентоспроможність є об’єктивними вимогами до особистості як до суб’єкта трудової діяльності. Важливе місце в цьому процесі посідає технологічна освітня галузь, яка сприяє формуванню у школярів предметно-перетворювальної компетентності на основі системи технологічних знань і вмінь, що є основою для подальшої технологічної діяльності; становленню цілісної особистості, яка має потребу в різних видах розумової та фізичної праці, технологічно важливих якостях, що забезпечують її самореалізацію, самоствердження й соціалізацію. Мета дослідження – розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити методичну систему формування предметно-перетворювальної компетентності здобувачів початкової освіти в процесі реалізації змістових ліній освітньої галузі «Дизайн і технології».