Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабенкова, Марина Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T11:24:45Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T11:24:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Бабенкова М. О. Формування предметно-перетворювальної компетентності здобувачів початкової освіти в процесі реалізації змістових ліній освітньої галузі «Дизайн і технології»: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Марина Олегівна Бабенкова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6599 | |
dc.description.abstract | Високий рівень предметно-перетворювальної компетентності, здатність до ініціативи, творчості й саморозвитку, професіоналізм і конкурентоспроможність є об’єктивними вимогами до особистості як до суб’єкта трудової діяльності. Важливе місце в цьому процесі посідає технологічна освітня галузь, яка сприяє формуванню у школярів предметно-перетворювальної компетентності на основі системи технологічних знань і вмінь, що є основою для подальшої технологічної діяльності; становленню цілісної особистості, яка має потребу в різних видах розумової та фізичної праці, технологічно важливих якостях, що забезпечують її самореалізацію, самоствердження й соціалізацію. Мета дослідження – розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити методичну систему формування предметно-перетворювальної компетентності здобувачів початкової освіти в процесі реалізації змістових ліній освітньої галузі «Дизайн і технології». | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування предметно-перетворювальної компетентності здобувачів початкової освіти в процесі реалізації змістових ліній освітньої галузі «Дизайн і технології» | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 92 | uk_UA |