dc.contributor.author |
Бабенкова, Марина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-01T11:24:45Z |
|
dc.date.available |
2022-09-01T11:24:45Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Бабенкова М. О. Формування предметно-перетворювальної компетентності здобувачів початкової освіти в процесі реалізації змістових ліній освітньої галузі «Дизайн і технології»: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Марина Олегівна Бабенкова. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6599 |
|
dc.description.abstract |
Високий рівень предметно-перетворювальної компетентності, здатність до ініціативи, творчості й саморозвитку, професіоналізм і конкурентоспроможність є об’єктивними вимогами до особистості як до суб’єкта трудової діяльності. Важливе місце в цьому процесі посідає технологічна освітня галузь, яка сприяє формуванню у школярів предметно-перетворювальної компетентності на основі системи технологічних знань і вмінь, що є основою для подальшої технологічної діяльності; становленню цілісної особистості, яка має потребу в різних видах розумової та фізичної праці, технологічно важливих якостях, що забезпечують її самореалізацію, самоствердження й соціалізацію. Мета дослідження – розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити методичну систему формування предметно-перетворювальної компетентності здобувачів початкової освіти в процесі реалізації змістових ліній освітньої галузі «Дизайн і технології». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування предметно-перетворювальної компетентності здобувачів початкової освіти в процесі реалізації змістових ліній освітньої галузі «Дизайн і технології» |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
92 |
uk_UA |