Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бойчук, Мар’яна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-01T12:58:07Z | |
dc.date.available | 2022-09-01T12:58:07Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Бойчук М. В. Синоніми як засіб збагачення активного словника молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Мар’яна Володимирівна Бойчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 88 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6601 | |
dc.description.abstract | З огляду на ту надзвичайно важливу роль, яку відіграє лексика в комунікативно спрямованому навчанні мови, проблема розвитку зв’язного мовлення учнів висуває на одне з провідних місць словникову роботу. Набуті в початкових класах уміння користуватися лексикою української мови допомагають учням точніше передавати свої думки, сприяють їхньому загальному розвитку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити й експериментально перевірити систему вправ із синонімами, що забезпечить збагачення синонімічного словника учнів і вироблення в них уміння використовувати його в мовленнєвій діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Синоніми як засіб збагачення активного словника молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 88 | uk_UA |