Короткий опис(реферат):
Початкова ланка загальноосвітньої школи відіграє провідну роль у формуванні основ творчої діяльності. Саме уроки літературного читання мають широкі можливості для розвитку творчої особистості молодшого школяра. Аналіз сучасних підручників з читання для учнів 3-4-х класів показав, що вони містять певну кількість творчих вправ. Однак, враховуючи сучасні вимоги до уроку літературного читання, визначені чинною програмою, кількість таких вправ необхідно не тільки збільшити та урізноманітнити, але й систематизувати. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність розвитку креативності молодших школярів шляхом впровадження на уроках літературного читання науково обґрунтованої, спеціально дібраної та укладеної системи творчих вправ компетентнісного спрямування.