ElarK-PNU

Компетентнісний підхід до розвитку креативності молодших школярів на уроках літературного читання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каліновська, Антоніна Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-09-02T08:13:02Z
dc.date.available 2022-09-02T08:13:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Каліновська А. О. Компетентнісний підхід до розвитку креативності молодших школярів на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Антоніна Олександрівна Каліновська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 66 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6606
dc.description.abstract Початкова ланка загальноосвітньої школи відіграє провідну роль у формуванні основ творчої діяльності. Саме уроки літературного читання мають широкі можливості для розвитку творчої особистості молодшого школяра. Аналіз сучасних підручників з читання для учнів 3-4-х класів показав, що вони містять певну кількість творчих вправ. Однак, враховуючи сучасні вимоги до уроку літературного читання, визначені чинною програмою, кількість таких вправ необхідно не тільки збільшити та урізноманітнити, але й систематизувати. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність розвитку креативності молодших школярів шляхом впровадження на уроках літературного читання науково обґрунтованої, спеціально дібраної та укладеної системи творчих вправ компетентнісного спрямування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Компетентнісний підхід до розвитку креативності молодших школярів на уроках літературного читання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 66 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу