Abstract:
Критичне мислення постає однією з провідних цінностей демократичного суспільства, а відповідно – і системи освіти у такому суспільстві. Водночас реальний стан розвитку критичного мислення у молодших школярів, з одного боку, та ставлення до критичного мислення учителів та адміністрації закладів загальної середньої освіти в Україні, з іншого, залишаються суперечливими і являють собою, як правило, результат стихійного розвитку або саморозвитку критичного мислення його носіями. Питання формування критичного мислення здобувачів початкової освіти на уроках математики в закладах загальної середньої освіти потребують додаткової систематизації, оскільки технологія розвитку критичного мислення є необхідним засобом підготовки дітей цифрового покоління: дітей, які вміють розмірковувати, усвідомлено сприймають інформацію, з її належною перевіркою та оцінюванням, об’єктивно оцінюють власну мисленнєву діяльність. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технологію формування умінь критичного мислення здобувачів початкової освіти на уроках математики.