Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Слободян, Галина Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-09-06T11:44:18Z | |
dc.date.available | 2022-09-06T11:44:18Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Слободян Г. Ю. Формування умінь критичного мислення здобувачів початкової освіти на уроках математики: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Галина Юріївна Слободян. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6623 | |
dc.description.abstract | Критичне мислення постає однією з провідних цінностей демократичного суспільства, а відповідно – і системи освіти у такому суспільстві. Водночас реальний стан розвитку критичного мислення у молодших школярів, з одного боку, та ставлення до критичного мислення учителів та адміністрації закладів загальної середньої освіти в Україні, з іншого, залишаються суперечливими і являють собою, як правило, результат стихійного розвитку або саморозвитку критичного мислення його носіями. Питання формування критичного мислення здобувачів початкової освіти на уроках математики в закладах загальної середньої освіти потребують додаткової систематизації, оскільки технологія розвитку критичного мислення є необхідним засобом підготовки дітей цифрового покоління: дітей, які вміють розмірковувати, усвідомлено сприймають інформацію, з її належною перевіркою та оцінюванням, об’єктивно оцінюють власну мисленнєву діяльність. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технологію формування умінь критичного мислення здобувачів початкової освіти на уроках математики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування умінь критичного мислення здобувачів початкової освіти на уроках математики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 101 | uk_UA |