dc.contributor.author |
Чайка, Юлія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-07T07:23:02Z |
|
dc.date.available |
2022-09-07T07:23:02Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Чайка Ю. О. Формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Олександрівна Чайка. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 96 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6627 |
|
dc.description.abstract |
Суттєво покращують результати навчання такі засоби персоналізації навчального досвіду, як робота за індивідуальними планами, окремими навчальними траєкторіями, у рамках індивідуальних дослідницьких проєктів. Здебільшого таким вимогам відповідає технологія проєктної діяльності як спосіб організації діяльності учнів, що ґрунтується на їхніх інтересах у безпосередній активності на всіх етапах здійснення. Водночас її застосування в освітньому процесі має переважно ситуативний характер, а використання потенціалу для формування дослідницької компетентності молодших школярів залишається недостатньо вивченим у наукових працях і практиці. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити методику формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування дослідницької компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
96 |
uk_UA |