Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попович, Анжеліка Станіславівна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-04T09:37:37Z | |
dc.date.available | 2022-11-04T09:37:37Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Попович А. С. Навчання стилістики української мови в умовах нової освітньої парадигми. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. Budapest, 2017. V (59). Issue: 134. P. 38-40. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6716 | |
dc.description.abstract | Предметом дослідження є методика навчання стилістики майбутніх учителів української мови і літератури у вищих педагогічних навчальних закладах. Мета статті − потлумачити основні підходи до навчання стилістики української мови. У розвідці використані теоретичні та емпіричні методи дослідження. Результати роботи застосовуватимуться для організації вивчення стилістики у вищій школі. Увагу акцентовано на особистісно зорієнтованому, компетентнісному й діяльнісному підходах. Пропонуємо надавати перевагу поєднанню різних підходів до навчання стилістики, тому що їхня взаємодія дозволяє позбуватися однобічності, віддзеркалює способи організації освітнього процесу, підвищує результативність підготовки вчителів-словесників. | uk_UA |
dc.description.abstract | The subject of the study is teaching methodology of stylistics for the future teachers of Ukrainian language and literature in higher pedagogical educational establishments. The purpose of the article is to explain the main approaches to teaching the stylistics of Ukrainian language. Theoretical and empirical methods of the researches are used in the paper. The results of the research will be used for the organisation of studying stylistics in higher school. The attention is paid to individually oriented, competence and activity approaches. We suggest preferring the combination of different approaches to studying stylistics, because their interaction allows to get rid of unilaterality, reflects the ways of organisation of the educational process, increases the effectiveness of training of language and literature teachers. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology;V (59) | |
dc.subject | дисципліна «Стилістика української мови» | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | учитель української мови і літератури | uk_UA |
dc.subject | підходи до навчання | uk_UA |
dc.subject | особистісно зорієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | discipline "Stylistics of Ukrainian language" | en |
dc.subject | higher school | en |
dc.subject | teacher of Ukrainian language and literature | en |
dc.subject | approaches to teaching | en |
dc.subject | individually-oriented approach | en |
dc.subject | competence approach | en |
dc.subject | activity approach | en |
dc.title | Навчання стилістики української мови в умовах нової освітньої парадигми | en |
dc.title.alternative | Teaching the stylistics in higher school in the conditions of new educational paradigm | en |
dc.type | Article | en |
dc.format.pages | 3 | uk_UA |