dc.contributor.author |
Духніцька, Марія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-13T07:00:11Z |
|
dc.date.available |
2023-02-13T07:00:11Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Духніцька М. І. Формування творчого мислення молодших школярів засобами проблемного навчання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Марія Ігорівна Духніцька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7034 |
|
dc.description.abstract |
Психолого-педагогічною наукою давно доведений той факт, що розумовий розвиток здібностей людини здійснюється в умовах подолання перешкод, інтелектуальних труднощів, при виникненні потреби в нових знаннях. Успіх інтелектуального розвитку дитини досягається головним чином на уроці, коли вчитель, вміючи організувати проблемне навчання, сприяє підвищенню ефективності навчання й активізує розумову діяльність більшості учнів. Мета роботи – дослідження ефективності засобів проблемного навчання в процесі формування творчого мислення молодших школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування творчого мислення молодших школярів засобами проблемного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
80 |
uk_UA |