Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Духніцька, Марія Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T07:00:11Z | |
dc.date.available | 2023-02-13T07:00:11Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Духніцька М. І. Формування творчого мислення молодших школярів засобами проблемного навчання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Марія Ігорівна Духніцька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7034 | |
dc.description.abstract | Психолого-педагогічною наукою давно доведений той факт, що розумовий розвиток здібностей людини здійснюється в умовах подолання перешкод, інтелектуальних труднощів, при виникненні потреби в нових знаннях. Успіх інтелектуального розвитку дитини досягається головним чином на уроці, коли вчитель, вміючи організувати проблемне навчання, сприяє підвищенню ефективності навчання й активізує розумову діяльність більшості учнів. Мета роботи – дослідження ефективності засобів проблемного навчання в процесі формування творчого мислення молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування творчого мислення молодших школярів засобами проблемного навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |