dc.contributor.author |
П’єх, Альона Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-13T08:54:57Z |
|
dc.date.available |
2023-02-13T08:54:57Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
П’єх А. В. Партнерська взаємодія вчителя та батьків як засіб розвитку читацької компетентності здобувачів початкової освіти: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Альона Володимирівна П’єх. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 71 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7038 |
|
dc.description.abstract |
Читацька культура є важливим стратегічним чинником духовної культури особистості й інструментом підвищення інтелектуального потенціалу нації та соціальної активності суспільства. Питання розвитку читацької культури учнів в еру цифрових технологій є актуальним і своєчасним. Мета дослідження – обґрунтувати та експериментально перевірити форми, методи та прийоми, завдяки яким учень відчуватиме бажання навчитись читати та дружити з книгою впродовж усього життя. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Партнерська взаємодія вчителя та батьків як засіб розвитку читацької компетентності здобувачів початкової освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
71 |
uk_UA |