Короткий опис(реферат):
Мовленнєвий розвиток школяра є головним інструментом, завдячуючи якому вона встановлює контакт з довкіллям і завдяки якому відбувається соціалізація особистості. Мета дослідження – розробити концептуальні й теоретико-методичні засади формування зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку, які розкривають закономірності розвитку мовлення дітей з позицій комунікативно-діяльнісного, системного та культурологічного підходів; виявити інтеракцію різних видів діяльності під час розвитку зв’язного мовлення; визначити, науково обґрунтувати педагогічні умови, розробити експериментальну методику розвитку зв’язного мовлення молодших школярів у мовленнєво-ігровій діяльності; виявити закономірності й етапи формування зв’язного мовлення учнів початкових класів.