dc.contributor.author |
Фроімчук, Максим Андрійович |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-23T12:33:58Z |
|
dc.date.available |
2023-02-23T12:33:58Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Фроімчук М. А. Проєктне навчання як методична основа STEM-освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Максим Андрійович Фроімчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7109 |
|
dc.description.abstract |
В Україні система STEM-освіти впроваджувалась з 2017 по 2021 роки, тому вона є відносно новою для наших учнів і вчителів. STEM-освіта володіє спектром специфічних форми і прийомів: семінари, хакатони, ярмарки, технодроми, технопарки, тренінги, змагання тощо. На таких заходах учні, студенти та викладачі демонструють свої технічні розробки. А кожна розробка – це реалізована ідея, індивідуальний або груповий проєкт. Мета дослідження – обґрунтування проєктної технології як методичної основи для реалізації STEM-освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Проєктне навчання як методична основа STEM-освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
92 |
uk_UA |