Репозиторий Dspace

Проєктне навчання як методична основа STEM-освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Фроімчук, Максим Андрійович
dc.date.accessioned 2023-02-23T12:33:58Z
dc.date.available 2023-02-23T12:33:58Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Фроімчук М. А. Проєктне навчання як методична основа STEM-освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Максим Андрійович Фроімчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7109
dc.description.abstract В Україні система STEM-освіти впроваджувалась з 2017 по 2021 роки, тому вона є відносно новою для наших учнів і вчителів. STEM-освіта володіє спектром специфічних форми і прийомів: семінари, хакатони, ярмарки, технодроми, технопарки, тренінги, змагання тощо. На таких заходах учні, студенти та викладачі демонструють свої технічні розробки. А кожна розробка – це реалізована ідея, індивідуальний або груповий проєкт. Мета дослідження – обґрунтування проєктної технології як методичної основи для реалізації STEM-освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Проєктне навчання як методична основа STEM-освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 92 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись