Аннотации:
Сьогодні більшість готельно-ресторанних підприємств працюють, використовуючи сучасні технології, програмне забезпечення для управління, системи бронювань, тощо. Однак не усі використовують технологічний потенціал власних цифрових систем на максимум: часто забувають трансформувати певні зв’язки між підрозділами у цифровий вимір, використовують застаріле програмне забезпечення, яке є складне у використанні і з обмеженими функціями. Мета дослідження – пошук та пропозиція актуального рішення для налагодження цифрової комунікації готельно-ресторанного комплексу через висвітлення теоретичної площини цифрової комунікації готельно-ресторанного бізнесу, аналіз діяльності суб’єктів господарювання ринку гостинності України і стану розвитку їх цифрових комунікацій, основних тенденцій.