Короткий опис(реферат):
У статті розкрито мобільність як пріоритетну ознаку, стандартизований елемент європейської університетської освіти. З’ясовано, що з метою розвитку у майбутнього фахівця сфери туризму професійної мобільності, необхідно зосередити увагу на наповнення змісту системи освітнього процесу, зорієнтувати його на розвиток професійної компетентності, вироблення системи цінностей і ставлення до людей. Система підготовки майбутніх фахівців сфери туризму до професійної мобільності ґрунтується на низці підходів, у тому числі і компетентнісному, та представлена цілісністю взаємопов’язаних структурних складників: цільового (забезпечення належного рівня готовності майбутнього фахівця сфери туризму до професійної мобільності), мотиваційного (усвідомлення студентом необхідності вміти застосовувати набуті знання на практиці), теоретичної підготовки (фундаментальні знання сучасних концепцій туризму, спеціальні знання методики дослідження туристичного потенціалу, професійної мобільності тощо) та практичної підготовки (базові та професійно орієнтовані вміння та навички), результативного (досягнення студентами відповідного рівня готовності до роботи та професійної мобільності в сфері туризму). Готовність до професійної діяльності та професійної мобільності фахівців сфери туризму визначено внутрішньою силою, що формує інноваційну позицію сучасного мобільного фахівця, є передумовою ефективної трудової діяльності, максимальної реалізації їх можливостей, розкриття творчого потенціалу. В процесі формування цього виду готовності слід врахувати психологічного, теоретичного та практичного складників готовності в освітньому просторі закладів вищої освіти. Сформована професійна компетентність спрямована на розвиток мобільності у розв’язанні професійних завдань у сфері туризму, тому саме формування мобільності має вирішальне значення для збагачення професійного потенціалу майбутніх фахівців на міжнародному ринку праці.