Аннотации:
Музичне виховання підростаючого покоління включає передачу суспільно-історичного досвіду музичної діяльності з метою підготовки дитини до майбутньої роботи у різних сферах її життя. У процесі систематичної роботи учні набувають уміння слухати музику, запам’ятовувати та впізнавати її, починають радіти їй, вони переймаються змістом твору, красою його форми та образів. Через музичні образи школяр пізнає прекрасне у навколишній дійсності. Слухання музики як вид діяльності обов’язково входить у зміст кожного уроку. Мета дослідження полягає у вивченні стану сформованості слухацької культури у школярів, науковому обґрунтуванні, упорядкуванні педагогічних умов та засобів розвитку слухацької культури в учнів молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва.